De zomervakantie is voorbij, de dagen worden snel korter en het weer wordt kouder, dat betekent dat het jaar 2020 er bijna op zit. Ben jij op zoek voor een nieuwe uitdaging voor komend jaar? Voor 2021 zijn zowel de NVMO-studentleden als de O&O adviseurs op zoek naar een opvolger. Ook is het IMS-bestuur op zoek naar opvolgers. Nieuwsgierig geworden en benieuwd wat het beste bij jou past? Lees dan onderstaande teksten en klik op de links voor meer informatie.

Wil jij mee praten over medisch onderwijs en onderwerpen als de co-assistentenvergoeding, de interfacultaire voortgangstoets en kwaliteitsafspraken? Ben jij gemotiveerd om een jaar lang de acht geneeskunde faculteiten te vertegenwoordigen? Vind jij het leuk om contact te hebben met een grote achterban en externe partners? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor meer informatie over de vacature voor IMS-bestuur 2021, klik hier.

Heb jij een hart voor medisch onderwijs en wil je je bestuurlijke talenten ontplooien? Vond jij het NVMO-congres ook altijd een hoogtepunt? Solliciteer dan als studentbestuurslid bij de Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs!

Voor meer informatie over de vacature voor NVMO studentlid, klik hier.

Heb jij interesse in landelijke onderwijsthema’s voor de (bio)medische opleidingen? Houd jij van complexe dossiers waarbij niet alleen de UMC’s, maar ook andere bestuursorganen, politiek en media nauw betrokken zijn? Lijkt het jou wat om een stem te hebben in overkoepelend onderwijsbeleid? Dan is de functie van studentadviseur Onderwijs & Onderzoek (O&O) bij de Nederlandse Federatie UMC’s (NFU) wellicht wat voor jou!

Voor meer informatie over de vacature voor O&O-adviseur, klik hier.