Afgelopen tijd zijn we veel bezig geweest met het voltooien van de fusie en vormgeven van de grotere vertegenwoordigers vergadering. Daarnaast is afgelopen maand onze enquête online gegaan. Deze is gericht op digitalisering in de zorg en in hoeverre wij als studenten in onze opleiding handvatten aangeboden krijgen om hier mee om te gaan. Vergeet hem hier niet in te vullen, je input draagt enorm bij en je kunt toffe prijzen winnen! Wat betreft het raamplan zijn er momenteel nog geen vorderingen. We wachten op het verslag van de conferentie die is gehouden in april. We hebben contact met de NFU over vervolgstappen en blijven erop hameren dat het tijd is dat het er wel stappen gemaakt worden.
Wellicht hebben jullie het al gezien, vanaf nu zullen wij elke 6 weken een blog op onze facebook plaatsen met informatie voor studenten en/of medezeggenschap. Dit keer ging het over de OER. Mochten jullie geïnteresseerd zijn om een keertje over een bepaald onderwerp te schrijven, dat is mogelijk. Neem vooral contact op.
De coboekjes zijn razend populair. Ze zijn momenteel beschikbaar voor alle nieuwe coassistenten en worden uitgedeeld door de coraden op elke faculteit. We hebben hierop van veel oudere jaars coassistenten de vraag gekregen of het mogelijk was om zo’n boekje te krijgen/te kopen. Er wordt bekeken of het mogelijk is om het aan alle huidige coassistenten aan te bieden, maar momenteel blijft het voorlopig enkel beschikbaar voor de nieuwe eerstejaars